8. listopadu 2007

bléééééééééééééé

Stala se mi taková nepříjemná věc. Sednu do šaliny a jedu si do školy. A jen co jsme se rozjeli, tak mě přepadla taková menší nevolnost, která během cesty z Komárova na Hlavák přerosla v touhu pozvracet celou tramvaj. Přemejšlela jsem o dvou věcech. Z čeho to jako mám a jestli to je tak hrozný, abych si vybrala v dnešních seminářích tu jednu povolenou absenci a jela domů.

Rozhodla jsem se pro urychlený (teda...čtyřhodinový) odjezd domů. Kupodivu jsem měla štěstí a náhodou jel zrovna vlak a tak jsem se svými problémy mohla pohroužit do jeho nitra.
Zvraceli jste někdy ve vlaku? Je to zábava...nakloníte se nad mísu, do nosu vás praští ten typickej zápach a pod sebou vidíte koleje...Kdyby mně nebylo nebylo fakt blbě, tak by mě ta situace opravdu pobavila. Její absurdnost byla ještě umocněná tím, že mi to zvracet nešlo a tak jsem si kamsi až někam strkala prst.

btw. Je mi furt blbě...ale když jsem přežila tu cestu, přežiju už všechno...

4 comments:

Maggi 8. listopadu 2007 v 16:59  

rekla bych k tomu dost ohranej vtipek, ale nereknu.
A nebo jo.
...tak ranni nevolnost jooo?:)

paní učitelka M. 8. listopadu 2007 v 17:10  

no jo no :)

chtěla jsem do toho článku ještě zakomponovat, že jsou jen 4 důvody, z kterejch to můžu mít...ale právě ta ohranost mě odradila :)

ale bylo by tam něco v tom smyslu:
- kocovina to není (i když přesně takhle jsem se cejtila po pomaturitním večírku, kde jsem to přehnala), protože alkohol jsem neměla ani nepamatuju
- těhotná bejt taky nemůžu, protože kluk se mě nedotknul už věky

a ty další důvody už jdou moc komplikovaný :)

Maggi 8. listopadu 2007 v 21:04  

hele Miri a vy všichni co to tu čtete a život vám přijde taky tak cynickej jako mě - přečtěte si knihu Deník Bridget Jonesové...umělecká kvalita zanedbatelná, ale pomáhá to:)

Anonymní 10. listopadu 2007 v 10:40  

ty jo ja vcera...

nic....
nic!!!!
musim se naucit pit..... !!!!
ve vlaku? mozna sem tam taky byla, netusim...

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP