24. ledna 2008

Život je škola pravděpodobnosti. Walter Bagehot

Jsem právě teď šťastná? Pravděpodobně.


MÁM MATIKU => MÁM HOTOVO => MÁM UKONČENEJ PRVNÍ SEMESTR NA VŠ => MÁM TŘI TEJDNY PRÁZDNIN

To co teď cítím, není štěstí v té své pravé podobě...spíš to je hrozně velká úleva. Kdyby mi někdo na začátku semestru řek, že zkouškový skončím o tři tejdny dřív a že všechno dám na poprvý, ani trochu bych mu nevěřila. Je mi jasný, že až se o tom budu bavit s ostatníma, budou mi předhazovat (nebo si aspoň myslet), že to se přece dalo předpokládat, protože studuju "jen" to, co se učí na SŠ a tudíž už to všechno znám a protože budu učitelka na 1.stupni je to všechno primitivní. Nevím, asi se zase strašně naštvu a budu si to chtít obhájit a uvést na pravou míru (což dělám i teď...ale taky byste dělali, kdybyste neustále slyšeli ty stejný /scestný/ rádobyvtipný poznámky o vašem studiu a oboru). Nicméně jsem na sebe pyšná a těším se strašně na to zasloužený volno a nicnedělání!!!! Zejtra to patřičně oslavím ( = hrozně moc zapiju) na Magdiným maturiťáku, na kterej se strašně těším!!! Budeme s Andy hrozně trapný, budem si užívat to, že nás nikdo nebude znát, Magda se za nás bude stydět a bude litovat, že nás pozvala. My těm pražákům ukážem, zač je toho Náchod a že si toho kousku náchodskýho pokladu (jako Magdy :) ) co jim byl svěřen, maj patřičně vážit!!! To bude akce. Tužky do pozoru.


2 comments:

Maggi 24. ledna 2008 v 22:52  

:-D :-D :-D neskutečný

Sáruška 25. ledna 2008 v 11:29  

juuuu..blahopreju...akorat nechapu posledni vetu toho clanku...tužky do pozoru?ma to neco spolecnyho s tim,jak ste si s andy cmaraly na maturitaku po rukou?:)

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP