11. února 2008

kterak mě život ničí

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,...........................134, 135, 136, 137, 139, 140 SAKRA

Za prvý. Počítat deset hodin v kuse nekonečný množství mandlí v čokoládě, pytlíků Podravek a Vitan, müsli, vložek a jinejch zábavnejch věcí je úplně dokonalá vymejvárna mozku. Momentálně mi ale maximálně vyhovuje, že na tak dlouhou dobu v bdělém stavu je mojí největší starostí - nepřepočítat se! It blows my mind away...

Za druhý. Bejt zničená po plese, vstávat na půl desátou do sboru a pak před noční pakárnou v Kauflandu nebejt schopná bez počítání oveček usnout...No to už je prostě přehnaný. Nehledě na to, že dneska jsem se probudila už v jednu, takže mám za sebou slabejch šest hodin spánku a před sebou ještě jeden Kaufland. Big girls don´t cry...



1 comments:

Maggi 12. února 2008 v 17:23  

tys šla po plese do sboru?? to je výkon...a přpočti si mě jako svého souputníka při nechutných nočních procházkách insomnie...rozumím ti!!!

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP