9. června 2008

A co by k tomu řekl Komenský?

Tak doufám, že si nikdo nemyslel, že se k dnešku nevyjádřím. :) Stávka učitelů, to je něco pro mě! :)
No dneska to nebudu moc dramatizovat a rozpitvávat, 24. má prej bejt další, tak si to nechám až na pak. Nicméně. Mezi učením jsem si pročítala diskuzi k tomutu problému na aktuálně.cz...a bylo to smutný, zoufalý, primitivní a strašně mě to štvalo. Protože co jinýho s názorama typu "Maj čtvrt roku placený dovolený a ještě si stěžujou." "Já mám polovinu toho co maj oni, stojím celej den u pásu a stávkuju snad?" "No podle toho, co vidím, co učí moje děti, tak by jim ještě měli plat strhnout!" Tak takovýhle názory mě fakt vytáčej a nemůžu se na to koukat nezaujatě. A prostě. Já jim fandím. :D


0 comments:

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP