15. ledna 2009

feelings

Hele, tak už si zase zvykněte, že píšu jo? :)

Poslední dobou se mě čím dál tím víc lidí ptá, jestli se teda do toho Slovinska už těším. Takže teda : Do toho Slovinska se STÁLE ještě těším. A čím víc toho o Erasmu v Lublani objevuju, tím víc mám pocit, že už bych tam dávno měla bejt a že nemá cenu sedět doma v ČR na zadku. Přečetla jsem do posledního písmenka dva blogy, týkající se toho, viděla nespočet Erasmus galerií a videií a je to...sen. Párty, párty a zase párty (every Monday in Parlament Pub...give me three weeks and I will be there ;) ). Cestování, cestování a zase cestování. Někteří se mě snaží přesvědčit, že jsou lepší místa, kde trávit pět měsíců, ale já si myslím, že Ljubljana bude ideální. A budu vám o tom podávat důkazy v podobě pravidelých článků a krátkých zpráv (s holkama si chceme udělat takovou soukromou zpravodajskou stanici....název zatím nemáme ). Ještě si nejsem jistá, jestli i tady nebo jenom na našem společným blogu, kterej jsem pro tuto příležitost vytvořila, to snad ale není důležitý.

Nicméně náš předvoj, v podobě Kači, už v pátek vyráží na EILC, tak jsem zvědavá na první dojmy. A o deset dní pozdějc dorazí ten náš zbytek. Už aby to bylo. :)

Ale i když se fakt děsně moc (možná až moc) těším, je mi jasný, že na mě ta úzkost či obava, nebo prostě něco takovýho, přijde. Už teď občas pociťuju takový to divný svírání okolo žaludku a mírnou rozechvělost. A loučení se děsím už od července. To bude fakt strašný. Tak mi to nějak ulehčete. :) Sice netuším jak, protože už vidím, jak mě dojme i pomyšlení na to, že nebudu jíst českej chleba, natož když někdo řekne, že si to strašně užiju, že mě přijede navštívit nebo že mu budu chybět (budu vám chybět, že jo?!). Ale to k tomu prostě patří. Home sweet Alabama

...jo a ještě vlastně odkaz na ten slovinskej blog (i když na nějakou aktivitu na něm si musíte počkat, až tam reálně budem :) ) www.erasmus-in-slovenia.blogspot.com

1 comments:

Andy 18. ledna 2009 v 14:55  

tramtará! ale je dobře, že se těšíš (i když s těma pocitama rozechvělosti a podobně), pamatuješ, jak ses rozhodovala, jestli do toho jít nebo ne? jak sis říkala, kdo ví, co bude za ten rok (či kolik), co když se mi pak vůbec nebude chtít? a teď se to blíží a převažující pocit pozitivních emocí naznačuje, že to bylo dobrý rozhodnutí! a sice se ti bude stýskat, ale nebudeš na to mít moc čas, protože za tebou budou lidi jezdit, až tě to bude štvát, že všem musíš ukazovat stejný místa a nemáš čas na sebe:) no a kdyby bylo nejhůř, tak se dá jet domu na pár dní - trochu se zotavit..a myslim si, že místo je to dobrý!! (a mně se zamlouvá jet se tam za tebou podívat:)..a rozlučková party bude spíš příprava na nekonečný maraton parties tam, než nějaké zakončení bytí tady, takže se těš i na to!! tramamtaráá!!zkrátka všichni ti záviděj a maj tě rádi :)

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP