31. března 2009

UŽ TOHO MÁM DOST!

Já se z tý mojí spolubydlící vážně zblázním! To je naprosto neuvěřitelná osoba. Je pravda, že je přátelská...ale někdy už to fakt přehání. A furt něco mele...ale furt a furt a furt. A ne, že by to řikala normálním hlasem, ona u všeho křičí. Obzvlášť její hodinový telefonáty jsou lahůdka (a je to tu opět...telefonuje : / ). A takovej ranní telefonát je taky moc příjemnej. Nebo když mám děsnou kocovinu a ona si chce povídat. Co to je?! Ale abych se dostala k tý nejvíc rozčilující podstatě. Myslím, že znám hodně lidí, který při jídle děsně mlaskaj. A moje rodina by vám určitě potvrdila, jak MOC to nesnáším. Jenomže to, co zažívám tady jsou MUKA! Vždycky když vidím, že se chystá jíst, mám tendence utýct nahoru k holkám, protože to se fakt nedá. Ona tu pusu fakt nezavírá a normálně u toho vydává tak neuvěřitelný zvuky, že se mi u toho ježej všechny chlupy.

Zblázním se z ní....normálně se z ní zblázním!!!

4 comments:

Sáruška 1. dubna 2009 v 6:45  

jak to tak vidím, tak spolubydlící ser.. každýho...včera sme a sndy nadávaly na ty naše, tak ses přidala do našeho klubu:)

Sáruška 1. dubna 2009 v 6:45  

to mělo být s andy no...

paní učitelka M. 1. dubna 2009 v 14:07  

ty máš problémy se spolubydlící? vždyť jsi byla ze Zdeňky naprosto nadšená...

Sáruška 3. dubna 2009 v 12:31  

jo, asi první měsíc, než jsem zjistila, že je úplně jiná, než jsem si myslela a místo všech těch báječnejch věcí, který prej podniká, jenom sedí u počítače

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP