1. ledna 2010

ztraceno v předkladu

Nemám potřebu bilancovat právě uplynulej rok ani sama pro sebe natož veřejně (narozdíl od pana prezidenta :-P ). Ale co opravdu chci udělat, je říct, že je mi líto, že už není 2009. Byl to strašně zvláštní rok. Zvláštně dobrej. Zvláštně jinej. Bavil mě. Neskutečně.
Co si budem povídat, byl to rok Erasmu, cestování, nových přátel (!!!), starých přátel a naší "privátní rodiny". Erasmákem teda už nebudu, cestovat samozřejmě budu! (Irsko, Rumunsko), z nových přátel se stanou staří přátelé (nebo jen FB přátelé), staří přátelé budou stále staří přátelé :) a privátní rodina bude ještě skvělejší.
No prostě...long story short...Bylo mi strašně fajn a v novém roce mi bude taky fajn. Jinak. Ale bude. Ale ještě chvíli mi může bejt smutno po tom starým, ne? :)
I vám fajn rok 2010. ;)
- do fajn nového roku samozřejmě nezapočítávám následující zkouškový (do Brna odjíždím za 2 hodiny :/ ), to další a ani to po tom-

0 comments:

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP