27. listopadu 2007

není tužka jako tužka

- právě jsem si zalila třetí kafe
- chce se mi hrozně spát
- každá záminka, která mě přinutí (no, že to dá ale práci), přestat se učit je vítaná = byla jsem už 3x na záchodě, mám skoro dočtenýho Maxima a tenhle chlap je fakt nechutnej!
- jsem teprve u Rousseau...to je 18. století!!! a ta pedagogika končí až 2007 (rámcově vzdělávací program...superaktuální skripta co?)...a na alternativní pedagogický směry jsem se ještě ani nepodívala
- ale musím teda říct, že po to 18. století to chápu a asi to fakt umím :)
- připadám si taková zfetovaná...
-...to bude asi těma opiovejma tyčinkama, kterejma je náš pokoj prokouřenej...chich
- víte, že v 19.st měly učitelky celibát? že Locke se vůbec nezabývál výchovou žen? že za maturitu a prázdniny vděčíme Komenskýmu?...já to teda vím...a taky vím, že Pestalozzi napsal Leinharda a Gertrudu...ááááááááááááááááááá mně už z toho hrabe
- nevadí...zbejvá mi už jen dvacet stránek...a když se to budu učit s radostí (Spencer), tak to bude taková příprava pro život (Dewey). Vždyť se přece neučím pro školu, ale pro sebe (Seneca).
- jo a jinak to je první zápočet, tak asi proto to tak prožívám

-....jedny Přátelé, ještě nikoho nezabili...

2 comments:

Sáruška 27. listopadu 2007 v 18:35  

juuuuuchuuu...jestli chces povzbudit v tvem uceni Miri, tak ti budiz utechou, ze ja zita delam zaverecky v autoskole!!!:)

paní učitelka M. 27. listopadu 2007 v 18:38  

tak to teda je útěcha! fakt! :D

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP