21. listopadu 2007

my dream comes through...

pomalu, ale jistě!!!

Ach já mám takovou radost!!! Tolik endorfinu najednou se mi už dlouho nevyplavovalo. Asi po milión letech jsem totiž dostala odpověď, na mou odpověď na tento inzerát:

"Hledáme ženu na občasné hlídání ročního syna a občasnou výpomoc v domácnosti. V letních měsícich nabízime možnost realizovat tuto výpomoc pří plavbě na naší jachtě ve Středozemním moři."

"Dobrý den,mám zájem o vaši výpomoc. Jedná se zpočátku o hlavně o výpomoc v domácnosti a to 3-4h cca 1x za 14 dnů.Odměna 60,-Kč/hod.Máte-li zájem ozvěte se. Zdraví Oxxx"

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Chápete??? Já si teda ještě nechci dělat nějak moc naděje (ach jo dělám) po předchozích zkušenostech...ta nebohá paní ještě neviděla můj rozvrh...Ale stejně...

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá


4 comments:

Sáruška 22. listopadu 2007 v 17:09  

aaaa..tyjo, to zni vic nez dobre! a ta jachta ve Stredozemnim mori zni uplne nejlip:)skoda, ze ten inzerat nepodaval mladej krasnej chlap, to by bylo uplne nejlepsi:)

Maggi 22. listopadu 2007 v 17:23  

blbost! miri, blahopřeju k odoustranému dosažení snové práce! je vidět, že k duševnímu předávkování hormonama zamilovanosti člověk kluka nepotřebuje..stačí blbá brigáda (na jachtě)...:-D

paní učitelka M. 22. listopadu 2007 v 18:37  

cha...tak aby nebylo tý dokonalosti zas až tak moc...

už od včerejška se snažím tý ženský potvrdit svůj zájem...a už od včerejška mi to vždycky napíše:

Hi. This is the qmail-send program at smtpi.seznam.cz.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.User 'lena.ondr' has no mailbox here!

No prostě mi dobrý joby nejsou přány :D

Pompo 22. listopadu 2007 v 21:20  

Bohata panicka si mysli, ze se za ni napise email sam. Proste nebyla schopna napsat ten spravnej email, na kterej bys ji mohla odpovedet. Takze bohuzel.....:(

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP