19. prosince 2007

pozitivní nálada, pozitivní článek

Po dnešku mám krásných 10 kreditů. Juchůůůů. :) A očekávám brzké zapsání dalších čtyř...No a když to zejtra dobře půjde (to znamená, že se začnu už konečně učit), zejtra přibudou další 3. A to jsme na 17 a to znamená, že ještě před začátkem zkouškovýho mám téměř jistý postup do dalšího semestru. Zasloužila bych si nějakou véééélkou odměnu (a asi si ji zejtra pudu koupit...kamarádka prej viděla plnej obchod spoongebobovejch věcí!!! :D ).

update o den později

Tak jsem si to mrtě dala. :D Při gymnastice mi málem ruply nohy, jak jsem se snažila dát ten provaz, při testu jsem zažila takovou spolupráci, jako ještě v životě ne (a Jonášová jen: "Tak holky aspoň to troch nafoukněte ne?"...jako ten prostor, co mezi náma nebyl) a geografie byla haluz největší. Všechny jsme se na učení suveréně vykašlaly, ale řekly jsme si, že to pudem zkusit a týmově to dáme. I zasedací pořádek jsme si vymyslely. A on nás rozdělil na dvě skupiny a musely jsme sedět ob dvě místa. Nevím, jestli mě víc zachránilo to, že stačilo mít správně 7 otázek z 12 nebo to, že u prvních dvou otázek měl vyznačený správný odpovědi. :) Nicméně. Já mám splněno a jdu si užívat tejden volna. A na učení ani nepomyslím!!! Protože si to zasloužím!!! Je to tak. :)
Co se týče Sponge Boba...plnej obchod to sice nebyl, ale řekněme, že můj chtíč byl uspokojen. Mám krásnej hrníček, mističku, samolepky a něco, co je moc těžký vysvětlit. Odolala jsem hodinám...ale když nad tím tak přemejšlím...fakt jsem si to hodně dala a asi si pro ně v Náchodě, do tý kiky, zajdu. :)

5 comments:

Sáruška 19. prosince 2007 v 16:29  

juuuu...nejlepsi by bylo tricko, destnik, kalhotky...no takze vlastne vsechno...:)

Sáruška 19. prosince 2007 v 16:30  

a jinak blahopreju, sprte:)

Andy 20. prosince 2007 v 20:50  

já ti mrtě blahopřeju!!! Mirča na to má, tralallaa-lala!!!

Sáruška 21. prosince 2007 v 17:59  

tyjo...hodiny...tak to je dobry:)a zajimalo by me,co je to neco,co je moc tezky vysvetlit:)kondom se sponge bobem?:)))

paní učitelka M. 21. prosince 2007 v 20:19  

ne ty pako!...žvejkačky! ale nekupovala jsem to kvuli nim, ale kvuli takovymu kolecku na krabicce...kdyz se s nim hejbe, tak spongie bezi :)

(tak to nebylo tak tezky :) )

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP