18. prosince 2007

jsem hrozně nasraná a zoufalá

Proč sakra musím teď čekat, jestli dostanu mejl s "F-sorry" (jako, že ho asi dostanu...)...takovýhle čekání je fakt na mrtvici! Nehledě na to, že když ho třeba (náhodou) do hodiny nedostanu, budu se furt stresovat s tím, že ho ještě pořád můžu dostat...ááá

A proč neuměj zapsat do ISu výsledek písemky tak, abych z toho chápala, jestli to mám nebo ne...Si jako můžu vybrat jestli je víc "Z" (a teda jsem to udělala) nebo "červený vybarvení" (a tudíž jsem to neudělala)??? CO JAKO??? (update: Tak mi právě paní PhDr, napsala, že všechny známky svítěj červeně (blbost) a písemku jsem napsala...aspoň, že tak)

Můj život mě fakt nebaví...To je jedna zkouška za druhou, samý písemky a testy. Já se nechci furt učit...a učit...Kdybych aspoň měla pocit, že mi to k něčemu bude! Ale ve 2. semestru 25 předmětů??? To už je fakt přehnaný!!!
V životě jsem se tak netěšila na Vánoce. Nejlepší dárek pro mě budou samotný Vánoce! A volno!!! Aspoň na chvíli...

0 comments:

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP