20. června 2008

bydlení je hra

Pod vlivem skutečnosti, že budu žít teď tři měsíce doma, jsem se rozhodla udělat si kolem sebe pořádek. To byl neskutečnej bordel v mým pokoji! A když jsem byla v tom uklízení, tak jsem vzala z gruntu i koupelnu. A protože ji v podstatě využívám jen já, tak jsem se rozhodla, že si na ni vyzkouším svoje designerské schopnosti. Zejtra budu malovat. Jenomže už jsem poučena z malování svého pokoje, kde je na první pohled vidět, že to dělal amatér...ty žlutý fleky na modrý stěně a obráceně se nedaj přehlídnout. A tak jsem část stěny polepila takovou srandovní izolepou a vytvořila několik pruhů (který maj k rovnoběžnosti hodně daleko), který zejtra natřu modře nebo žlutě. Jako vůbec netuším, jak to bude vypadat a jestli to bude pěkný. Ale strašně se na to těším. :)

PS: Za tejden jedeme do Slovinska a Chorvatska. A můj pupek se mi vůbec nelíbí. A tolik sebeovládání co jsem dneska vynaložila, abych si ráno dala jen jogurt, k obědu jen pár ovocnejch knedlíků a k večeři šopák a celej den pila vodu...když je plná lednička a spíž jídla...no utrpení...A víte co? Jakub si před chvíli přines k televizi brambůrky a džus!!!! Mám hlad!!! A co je mnohem horší...CHUŤ!!! Pomoc....


2 comments:

Maggi 21. června 2008 v 12:33  

deignování koupelny schvaluju, ale ten Jogurt? vždyť jsou prázdniny!!

Andy 22. června 2008 v 22:49  

ty seš tak kreativní!! máš můj obdiv, já bych asi radši žila ty tři měsíce v nehoráznym bordelu a koupelnu nechala dál vesele chátrat..a naše pupky budou příští týden urputným chozením natolik vyčerpány, že omezování teď je zbytečné<3

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP