21. června 2008

Thank you for smoking

Je to neuvěřitelný, ale je to tak. Bylo mi 21 a skončila jsem 1. ročník na VŠ. A protože moje kamarádky jsou na tom podobně (akorát třem z nich bylo v tom samým tejdnu 20 no :) ), tak jsme to naprosto úžasně oslavily v Boskovicích u jedné z nás. Řeknu vám, že jsem byla na návštěvě v hodně rodinách, ale takovejhle full servis jsem ještě nezažila. Začalo to svíčkovou od maminky, pak provedením po městě od Kačenky. Brácha nám odvezl batohy na chatu a pak přišel spolu s kamarády bavit holky z pajdáku do hospody (poprvý v životě jsme byly někde s klukama...fakt zážitek :) ). Po krátkém spánku na babiččiný chatě nás ta samá babička čekala se snídaní a děda nás bavil historkama. A celou tuhle rodinou poznávačka ukončila teta, která nás vzala zadarmo do westernovýho městečka...Jako tohle budeme horko těžko my ostatní překonávat. :)


Btw. Jsem strašně vděčná, že jsem poznala na vejšce takový skvělý lidi a mám tak výborný nový kamarádky. Myslím, že v takový míře to na vejšce není moc obvyklý...

název článku je název jednoho filmu...doporučuju ;)


3 comments:

Sáruška 22. června 2008 v 15:15  

juuuu...fakt moc ti to preju a taky bych to tak chtela:)

Andy 22. června 2008 v 22:47  

přidávám se svým jůůů...i když ti asi takovejhle servis městečko, chatu ani kluky nenabídnu, tak doufám, že ty narozeniny oslavíme i spolu!!

paní učitelka M. 23. června 2008 v 13:13  

Díky za to, že mi celej rok tak okatě závidíte a chcete se mít jako já. :) ;) Skoro je mi líto, že když už máte po maturitě a čeká vás ta vejška, musím si najít jiný věci, který budete taky chtít. :) Jen mě nenapadá nic jinýho než ten titul co budu mít o rok dřív než vy...a to je ještě za dlóóóóuho. :D (i když vlastně...vy asi budete mít titul dřív než já...tak vám to aspoň vynahradím ;) )

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP