1. října 2008

NECHÁPU


WARNING! NAPROSTO NEOBJEKTIVNÍ ČLÁNEK, ZALOŽENÝ NA SUBJEKTIVNÍCH POCITECH!

Včera mi napsala Mary. Že prej aupair, která tam teď je, chce za dva tejdny odjet, protože se jí prej stejská po boyfriendovi. Tak mě prosila, jestli se nemůžu zeptat svejch kamarádek, jestli by nechtěly přiletět. Nechcete? Všichni víte díky mýmu básnění, jak jsou skvělý! Kdyžtak pište do komentářů. :)

Věřte mi, že kdyby byla sebemenší šance, abych tam mohla jet já, jela bych. A neříkám, že mě nenapadly i úplně hloupý nápady, jako že přeruším školu a rovnou z Irska poletím do Slovinska. Nebo že tam prostě poletím třeba na měsíc, než si někoho najde. A školu a mou nepřítomnost v ní, budu řešit až následně...Ale asi jsem na takovýhle impulzivní řešení moc velkej srab.

Ta holka je ale stejně chudák (Dobře, chtěla jsem bejt trošku tvrdší a sprostší, ale uvědomila jsem si, že pro někoho může bejt fakt těžký, odpoutat se od domova.). Právě mi Mary napsala, že slečna Nina je neustále ve svém pokoji a nechce s nima mít vůbec nic společnýho. Jako jestli tam hodlá bejt, do tý doby než odjede...tak potěš. Chudák Mary, chudák děti, chudák ona, chudák já (protože teď budu furt myslet na to, že chci bejt u nich...což mě o prázdninách celkem přešlo).


JAK OD NICH NĚKDO VŮBEC MŮŽE CHTÍT ODJET? :´(


3 comments:

Maggi 3. října 2008 v 13:48  

no, nechci se ji nijak zastavat..ale v Cloughdow by se mi stejskalo pomalu i po vodovodnich trubkach, natoz boyfriendovi...ale jinak ty deti jsou fakt skvely, dosvedcuju!!

Andy 3. října 2008 v 18:52  

tak tam pojedem všichni, budem neuvěřitelně impulsivní!!!hm, tak ne no...

paní učitelka M. 3. října 2008 v 19:31  

m: je to subjektivní článek založený na velmi silném emotivním podkladě :)

a: nejlepší nápad, co jsem za poslední dobu slyšela! <3

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP