29. září 2008

LET ME DIE

Poslední dobou mám pocit, že svému blogu svou aktivitou a existencí pouze škodím, protože minulý posty byly fakt shity. (Samozřejmě kromě pařížskýho reportu, na kterým těžko může někdo shledat něco špatnýho, vzhledem k tomu že jde o Paříž.) Ale asi to ještě nevzdám a třeba se nějakým zázrakem úroveň mého projevu zkvalitní a nabyde nějaké...jakékoliv...pofidérní hodnoty. Dneska to ale nebude. Mám totiž rýmu a všechny ty přidružený hlouposti a celýmu dohromady se tomu pak říká "nachlazení". Což je samozřejmě špatně, protože zejtra máme dvě hodiny těláku a jdu na spinning a musíme vyplnit applicatin forms do Slovinska a musím nakoupit dvatisícemilónu věcí, který mi tu na koleji chyběj (nevíte někdo, kde je v Brně galanterie?). A vůbec. Nemůžu si dovolit bejt nemocná, protože klasicky, už teď na začátku semestru, nestíhám. Seminárek miliarda, zápočtů taky a všechno bych to ideálně měla mít hotový do Vánoc, abych se pak v klidu mohla chystat do Slovinska. C´mon baby light my fire...

PS: Já za to nemůžu, že tenhle text není zarovnanej do bloku a je po pravý straně tak hnusně ohlodanej! Nesnáším to a vytáčí mě to a tímto dovětkem se ospravedlňuji. Není to naschvál, jen mi zmizela asi polovina funkcí pro tvoření příspěvků, mezi nima i tato. Ale vy víte, že bych to úmyslně nikdy neudělala...vy mě znáte, že jo? :D
(Já vím, že VÁM je to úúúúúplně fuk...ale mně prostě ne no. :) )

update: Ano díky drahé Sáře, je opět všechno jak má být a žádné ohlodané okraje nejsou. Dík. Tím pádem bych mohla druhý odstavec zrušit a tenhle vůbec nepsat, vzhledem k jejich informační zastaralosti. Ale preferuju autentičnost, takže tu všechno zůstane a vy si můžete myslet, že jsem hloupá. (Nejsem...jen zmatená ;) )

4 comments:

Sáruška 30. září 2008 v 20:42  

Hele Miri, nechci dělat chytrou, ale není to zmizení ikon zapříčiněný náhodou tím, že když jsi dala vytvořit nový příspěvek, tak jsi v tom okně, do kterýho to píšeš, v pravo nahoře měla otevřenou kartu:Upravit html, místo :Nová? Mě se jednou stalo to samý, tak to třeba bude taky tim:)

paní učitelka M. 30. září 2008 v 23:13  

SÁRO! :D

Sáruška 1. října 2008 v 10:11  

ha, jsem tak mocná opravářka:)

Andy 3. října 2008 v 18:51  

obě jste mocné! a jestli Meryl stihneš všechno do Vánoc, tak seš nejmocnější:)

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP