1. února 2009

sesterstvo putovních kalhot

Neuvěřitelný. Když jsem o prázdninách přijela z dovolený, sundala jsem si rifle. A pak jsem je za žádnou cenu nemohla najít. Nebyly. Nikde. Prostě bylo jasný, že tu někde jsou, ale na žádných normálních i nenormálních místech se nenacházely. Tak jsem se smířila s tím, že nejsou a nebudou. Jenomže minulej tejden je mamka objevila. Nechápu teda jak se mohly dostat k Davidovi do skříně a jaktože si jich nikdo nevšimnul dřív. A teď je to tu zase. Dneska jsem si je chtěla vzít, ale ve skříni jsem je nenašla. Myslím, že mi tím je něco naznačováno. Ale nenapadá mě co. Možná to, že si mám zkrátit ty nový. Nebo že mám začít hubnout v stehenní oblasti, protože se během toho půl roku jejich objem povážlivě zvětšil. A nebo, že si mám koupit zase nový kalhoty. Nevím. Ale všechno to jsou každopádně zajímavý myšlenky a stojí za to, abych jim věnovala pozornost.


0 comments:

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP