4. února 2009

S.T.O.P.

Jo,jo.
Dnes je ten den. Nostalgie? Smutek? Rozechvění? Strach? Ani náhodou! Očekávání? Radost? Vzrušení? Nesmírné!

Těším se jak malá. Láká mě možnost seznámit se se spoustou nových lidí, poznat novou kulturu, naučit se nový věci. Víte na co se ale těším nejvíc? Na to že si nebudu číst český noviny, že se nebudu koukat na český zprávy, že mě nebude zajímat česká politika, že nebudu potkávat denodenně českou malost a hloupost, že neuslyším na každým kroku češtinu...jsem unavená ze všeho, co začíná na č------. Jinde určitě maj taky svoje Paroubky a Rathy, důchodce a zapšklý uklízečky, bloby a Davidy Černý...ale to mě nebude zajímat. Budu si maximálně užívat svoji vzdálenost od ČR. Fyzickou i psychickou. A za pět měsíců se sem ráda vrátím, protože tu jsem doma a jinde než v ČR nenajdu Náchod, Babí, Brno, CB, Zjevky, mládež, JGN, MU atd. :)

See you later...

0 comments:

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP