7. prosince 2007

čas uzrál a tedy...

...jsem se rozhodla, že vám začnu poodhalovat něco málo ze svého současného života...Ale taky to můžete brát tak, že Bára všude s sebou minulej tejden tahala foťák :)



<-- můj kolejní pokoj (někdy dodám snad víc :) )






Následující 4 fotky jsou ze včerejší gymnastiky...Anděl a čerti se za náma přišly podívat. Aneb naši tělocvikáři jsou fakt úžasný, máme je rády a těšíme se na turisťák a lyžák.
(Anděl-Danča-gymnastika, čert v plášti - Marek -atletika, červenej čert - Jarin - atletika (tak jim teda ještě neříkáme :), ale vyšší ročníky jo, takže věřím, že za chvíli budem taky))






























V pondělí jsme byly ve sklenících PřF MU...hrozná zábava... (Zprava fotka No.1: Šárka, Janča, Lucka, Jedličková a v pozadí Jelena s Karolínou; Zprava fotka No. 2: Aneta, já a Kača)

















Na Kejbalech. Výukový centrum PedF MU. Tam si studenti pěstujou svoji zeleninu, kytky na aranžování, učíme se tam rejt, choděj tam děti a studenti si pro ně chystaj vyučování.
My jsme ve středu ochutnávaly tropický ovoce.





























(No.1: Iva a Kača; No.2: Iva, já a Kača; No.3: já, Bára; No.4: Lucka, Janča, Anet, Šárka, Mirka; No.5: Janča, Kača, Bára)












Na Mikuláše...strašnou radost nám tam udělal číšník. Když jsme si objednaly piva, Malibu a podobný věci, tak po nás chtěl občanky! To se mi stalo poprvý za tu dobu, co můžu legálně pít. :)
Na Český jsem viděla dítě s balónkem Sponge Boba. A od tý doby jsem otravovala holky s tím, že ho musím mít. Byla jsem ochotná za něj dát AŽ 50Kč...Chich...Tak ta paní mi s úsměvem řekla 120. Tak jsem se na ní taky usmála a zeptala se, jestli se s ním můžu aspoň vyfotit, páč co je moc, to je moc!

























3 comments:

Sáruška 8. prosince 2007 v 16:26  

juchu...to je super...ja ti fakt tak desne moc zavidim!!!

paní učitelka M. 9. prosince 2007 v 14:38  

jo vypadá to dobře, co? :)

Maggi 10. prosince 2007 v 11:04  

hehe a já jsem dneska dostala mikulášku od katolickýho kněze a byl v ní bonbón jménem krówka luxusowa :-D vypadaj sympaticky, holky jedny...

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP