9. prosince 2007

seriózně se zamyslete

Pamatujete si na můj enthuziastický výkřik ohledně jobu s jachtou? Já už na to skoro zapomněla a považovala to za uzavřenou záležitost. A co to nevidí(oko mé modravé?)m, když se dnes kouknu do svý schránky s jobama? Jistě. Mejl od oné rodiny bez mejlové schránky na seznamu.cz. Takže tak:

Bude rozumné osobní kontakt (no to bych řekla...není zrovna můj koníček zahlcovat lidem neexistující schránku miliardou mejlů...).Začátkem roku se dohodneme na první návštěvu s úklidem cca 3h týdně.Podmínkou vzájemné spolupráce je však zůčastnit se v letních měsících cca měsíčního pobytu na naší jachtě na Jadranu, kde bychom využili vaší přítomnost zejména k hlídání našeho syna v době potápění. Jsme s manželkou totiž velmi náruživí potápěči. Toto období bychom vám jako odměnu za práci poskytli dopravu k moři,úhradu pobytu a stravy. Ond----

A já se ptám...Kolik z vás by do toho šlo? A nepište mi hned, že jestli vůbec uvažuju o tom, nebrat to, jsem magor. Jen se vžijte do mý situace. Strašně moc chci ještě vidět moje irský děti a jejich rodinu a oni mě chtěj taky. A kdy asi jindy než o prázdninách? Taky bych si chtěla vydělat něco málo peněz...což bych těžko stíhala, když bych měla takovou měsíční dovolenou. A pak si to představte...bejt někde měsíc odřízlá od světa s nějakou českou rodinou.
Ne, že bych si neuvědomovala výhody. :) MĚSÍC zadarmo u moře...relax...knížky...opálenost jak prase :). A pak taky těch pár peněz během školního roku...

Takže se prosím nikdo neostýcheje a přispějte svou troškou do mlýna...fakt by mě zajímaly názory nezůčastněných osob. Anketa je vlevo, komentáře dole. :)

3 comments:

Maggi 9. prosince 2007 v 19:53  

ááách, vodní hladina se blýská jako tisíc diamantů, vůkol vůně moře a upracovaní námořníci, záchvěvy bronzu na kůži, v uších jen kejhání racků a šššššummmmmmm...
krása, ale já bych do toho nešla...protože nemám ráda děti a horko:) a stejně tak jako máš ráda irish kids, můžeš si zamilovat i toho jejich českýho rozmazlence...

Andy 9. prosince 2007 v 22:44  

Já bych do toho po delší době váhání šla, vždyť si sama říkala, že jet potřetí na stejný místo je...nevim, co jsi použila, ale moře je změna!!!a to taková, která se nabízí jednou za život!!!

Sáruška 10. prosince 2007 v 15:37  

já bych jela!!!vypadá to suprově:)nevim,co vic napsat...:)

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP