16. prosince 2007

Honzíkova cesta

Hlídání jsem si v pohodě dala. Dvě hodinky utekly jak voda (i když teda, když už jsme si půl hodiny hráli na to jak, něco ukradnu a chytaj mě pak policajti-s autíčkama- tak už mě to lezlo krkem :) ) a ani jsem se nenadála a do ruky mi přistály dvě stovky (asi neměla menší, protože jsme se dohodli na 70Kč/hod...ale neřekla jsem ani popel :) ). Je to fajn, budu se snažit jejich sponzoring využívat co nejvíc. :)

Jinak příští tejden mě asi zabije, protože šest zápočtovejch písemek ve třech dnech je fakt masakr. Pravda můžu si za to sama, protože to jsou předtermíny...ale tak chci mít zkouškový rychle za sebou no...Myslete na mě. Já budu na vás (když si o to řeknete :) ).

4 comments:

Sáruška 17. prosince 2007 v 15:24  

hmmmm...poprvý za tu dobu co sem píšeš o vejšce ti nezávidim:)budu ti ale fakt drzet palce!

paní učitelka M. 17. prosince 2007 v 16:09  

dík...vy nic?

Maggi 17. prosince 2007 v 17:35  

budu na tebe myslet! a ty na mě prosím taky! přijdu si lehce máklá, že to na mě padá už teď, ale holt jo no...

paní učitelka M. 17. prosince 2007 v 20:29  

máklá? úplně ti rozumím!

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP