21. února 2008

OZNÁMENÍ

" Dobrý den.

Chtěla bych potvrdit svou účast na Erasmus do
Slovinska.Jak jsme se již včera předběžně domluvili,
měla bych zájem o jarní semestr 2009 v Ljubljani.
M--- H--- "



Hlavně na mně nezapomeňte...

Užívejte si se mnou následující rok jak nejvíc můžete...

Já si vás chci užít do zásoby taktéž...

Nedovolte mi, abych začala pochybovat...

A uspořádejte pro mně naprosto nehoráznou good bye party...



Tak teď doufám, že už se nic nezmění a fakt odjedu...když už jsem to dala vědět celičkýmu světu.


4 comments:

Andy 21. února 2008 v 16:49  

No ty vado!! Mirčo, ty budeš studovat ve Slovinksu!!! Dobře ses rozhodla!!!Z tý prezentace (i přes tu příšernou hudbu) to vypadá tak malebně!!Goodbye party musí být velkolepá, pořádně tě opijem, aby ti pak na cestě bylo blbě:) jůů!!! obdivuju tvojí odvahu, Meryl má...těšíš se??

Andy 21. února 2008 v 16:50  

jen teda ty techno parties...budeš muset začít poslouchat jinou muziku:)

paní učitelka M. 21. února 2008 v 17:14  

veškerý otázky, který na mě budou, zodpovím pak v nějakým postu...tak se ptejte :)

ale mám jednu technickou připomínku k tý good bye party...já nechci abyste mě opili a já pak měla "poslední" vzpomínku na vás s flaškou v ruce...a pak prázdno :)

Maggi 23. února 2008 v 23:32  

áááá budeš žít v domečku s doškovou střechou, popíjet vínko, chodit na tu krásnou univerzitu, po vyučování se půjdete cachtat do moře a lyžovat do hor, kde budete potkávat kamzíky a mědvědy...ááá já chci taky pryč!!!! MAXIMÁLNĚ SI TO UŽIJ!!

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP