25. srpna 2008

áííííííííááááááá ííííííííííáíííííí ------- > POMÓC

Na začátku svejch prázdnin jsem si uklidila s tím, že přece nebudu žít tři měsíce v bordelu. Ano, bylo to trošku krátkozraké. Domů jsem si totiž vždycky přijela jen vybalit a znova zabalit. Takže dneska dělám generální úklid znova. Ale teď už vím, že doma budu spát CELÝ 3 TEJDNY (příště, tak dlouho, to bude nejdřív za rok :/ ). Skvělý ne? :)

Chtěla bych se s vámi podělit o svou první noc z jednadvaceti zde. :)

Regulérně jsem usínala, když se mi najednou začalo zdát, jako bych slyšela nějaký chroupání. Hodně blízko. Nevšímala jsem si toho, páč v noci slyšíte všelicos. Ovšem šramot, chroupání a další divný zvuky sílily. A byly teď těsně u mýho ucha. Takže jsem, už poněkud zneklidněná, rozsvítila a podívala se pod matračku. Jistě. Zápletka mého příběhu je v tom, že mi těsně kolem hlavy proběhla malá, hnusná, černá myš. A pointa je v tom, že jsem nezačala ječet (což by asi každá normální ženská udělala), ale strašnou rychlostí jsem šla k Jakubovi, ať mi tam zhasne že tam mám myš a do toho pokoje už nepudu. Lehla jsem si k Davidovi a ještě dlouho jsem slyšela šramocení a cejtila jak se mi po obličeji cosi prochází. Myslím, že jsem se zachovala extrémně statečně. :)



Summer is over and I´m back. :)

3 comments:

Sáruška 26. srpna 2008 v 13:00  

jak se ti propána mohla dostat do pokoje myš? neutekl vám jenom křeček?:)

paní učitelka M. 26. srpna 2008 v 14:04  

To by mě taky zajímalo, jak se mi do pokoje dostala myš. Ale možná ještě víc by mě zajímalo, kde se momentálně ta mrcha mrňavá nachází!!!

Křečka nemáme. :)

Andy 27. srpna 2008 v 22:17  

to nebyla myš!! to byla Jekatěrina Palačinka, která se přišla pomstít, že jsme se jí zbavily!!

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP