18. října 2008

TO SI DĚLAJ PRDEL?!

Zrovna když si tak přemítám nad tím, že sem přestanu psát, protože nemám co....tak se podívám na výsledky voleb. Jako nejsem žádnej politolog, nejsem žádná politická aktivistika, politika mě zajímá pouze na tý nejelemntárnější základnosti...ale jako...že ČSSD vyhrála krajský volby na (skoro) celý čáře, že bude mít všech 13 hejtmanů a že Paroubkovo, už tak dost meziplanetární ego, vzroste ještě do mnohem větších mezidimenziálních prostorů. áááááááááááááááááááááá. Toho člověka nemám ráda. Nemám ráda Ratha. Z jejich antipolitiky a antikampaní se mi chce zvracet. A lidi jim to žerou. To je děsivý. To je tak moc děsivý. A oni se teď spolčej s komunistama. Kde to žiju? Momentálně si musím ulevit i takovým siláckým prohlášením a výkřikem do tmy, že TADY V TOM BORDELU ŽÍT NECHCI A STĚHUJU SE PRYČ. A už vůbec ne v bordelu, kterýmu vládne PAROUBEK. A KOMUNISTI.
Já už vidím ty vaše poznámky, že nechápete, proč to tak prožívám...ale mně ty lidi přijdou fakt děsně hloupý. A vládnou nám. A my s tím nemůžem nic udělat. Jen si rvát vlasy a psát takovýhle výplivy. Ach proč, jen není v politice Jura, Pavlík Vydrů a ten od Kovalčíků???

No prostě....
Chtěla jsem sem dát takovou upravenou fotku (ode mě) Paroubka a Ratha. Ale neudělám to, protože si svůj blog nebudu špinit takovýma individuama...a taky proto, že jsem je přeškrtla a napsala k nim dost nelichotivý popisky a to už by zavánělo veřejnou urážkou na cti a kdoví, kde maj všude špicli tihle lidi...a taky proto, že nechci klesnout na jejich úroveň (viděli jste jejich roztomilej kampaňovej plakátek, kde je maminka s dětátkem a popiskem "Naposled jsem nevolila, a všechno nám zdražili. Teď už k volbám půjdu." U nás na Komárově to vydrželo tři dny, pak už se na to někdo asi nemoh dívat a strhnul to)

3 comments:

Sáruška 20. října 2008 v 14:58  

jo, poprvy muzu volit a taky me to pekne nastvalo...at zijou simpsonovi!

Andy 21. října 2008 v 9:00  

ta kampaň byla strašná! souhlasím a plně se ztotožňuju s tvou chtuí vyzvrátit naoko pevně ukotvené zbytky jídla v mém žaludku!!!V Náchodě prej ale nevyhráli, ale k čemu to je, když snad všude v kraji jo...klidně si blog pošpiň a dej tam ty upravený fokty!!
a neruš ho, vždyť sem poctivě chodíme a rádi si ho čtem...:(

Maggi 23. října 2008 v 10:17  

Jo!!! jen nechápu, jak mohli ti padouši vyhrát, když teď slyším odevšad jak je nikdo nechce...asi se víc lidí než mělo, zachovalo jako já...ach proč já nevolila!!!!
PS: neni kovalčík koumouš?:)

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP